Sn. Süleyman ÖZER' i yeni görevinden dolayı tebrik ederiz.

Derneğimize 16 yıl bir fiil hizmet etmiş, 10 yıl başkanlığını yapmış Haysiyet Divanı üyemiz Sn. Süleyman ÖZER Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı' na seçilmiştir. Yeni görevinden duyduğumuz gurur ile kendisine başarılar diler, tebrik ederiz.

Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimi

Anadolu Hastanesi Lara, Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimini 29 Mart'ta Ramada otelde sigortacı meslektaşlarımızın da katıldığı konferans ile tamamladık.

ANSAD Kokteyl: 29 mart 2016 Salı Ramada Otel

"Sektördeki Son Gelişmeler" konulu organizasyon kokteylindeyiz.

Üyelerimizden Haberler

Duyurular

Değerli Üyemiz, Derneğimizin tüzüğü gereği 2 yılda bir Ocak ayında yapılması gereken olağan genel kurulu 5 Ocak 2017 Perşembe günü Dernek Merkezimiz Liman Mahallesi Barış Manço Caddesi Mimsa Sitesi M Blok Daire 2 Konyaaltı / Antalya adresinde... Devamı

...............................................

RS Servis'ten yeni yıla yeni bir başlangıç

RS Servis yeni yılda yeni adresinde hizmet verecek. Genel müdürlük binasını Yenibosna'da yeni adresine taşıyan RS Servis, yeni yıla yeni bir başlangıç yapacak.

Mini onarım, mobil parça onarımı ve hasar onarımı konusunda etkili ve verimli hizmet veren RS Servis, Genel Müdürlük ve Yenibosna servisini yeni adresine taşıdı. Daha kaliteli hizmet verebilmek adına adres değişikliğine giden RS Servis, bugün itibarıyla yeni adresinde hizmet vermeye başlayacak.

31 Aralık 2015 tarihi itibarıyla RS Servis, yeni yıla yeni bir başlangıç yapmış olacak.


Sompo Japan Sigorta,  1400’den fazla acentesiyle daha yüksek ölçekli işbirliği yapabilmek için geliştirdiği Satış Yönetim Sistemi ile Japonya’da düzenlenen yarışmada ödül aldı.

Sompo Japan Sigorta, acente satış yönetimi faaliyetlerini düzenleyen otomasyon sistemi projesiyle Japonya’da düzenlenen proje yarışmasında birinci oldu.

Satış Yönetim Sistemi adı verilen bu proje, şirketin ürün yönetimi, iş zekası, acenteler satış ve web teknolojileri departmanlarını bir araya getirdi. Sompo Japan Nipponkoa tarafından dünyadaki tüm Sompo şirketleri arasında düzenlenen yarışmada birinci gelen Satış Yönetim Sistemi’ni geliştiren ekip, ödülünü Sompo Japan Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Shinobu Arimoto’nun elinden aldı.


Sponsor Firmalarımız

turgut oto nosa insaat

karakaya oto

Derneğimizden Haberler

Yeni Yönetim Kurulu Üyelerimiz

ANSAD Yönetim kuruluna yedeklerden seçilen Mehtap Taşkıran, Nesibe Yıldız ve Özgür Teber, yönetim kurulu üyesi oldu....

10. ANSAD Bowling Turnuvası ödül töreni

Bu yıl 10.'su yapılan ANSAD Bowling Turnuvası Ödül töreni   Bu yıl 10.'su yapılan ANSAD Bowling Turnuvası Ödül töreni SAİK Başkanı Hü...

Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimi

Anadolu Hastanesi Lara, Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimini 29 Mart'ta Ramada otelde sigort...

ANSAD, TOBB' da düzenlenen STK istişare toplantısına katıldı.

ANSAD, TOBB' da düzenlenen STK istişare toplantısına katıldı. ...

Sektörden Haberler

Anadolu Sigorta' dan hasarda bir ilk

Anadolu Sigorta, müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini daha da artırmaya yönelik yenilikçi yatırımlarını ara verme...

Anadolu Sigorta' ya 4 ödül birden

Anadolu Sigorta, Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi (LACP) tarafından düzenlenen ve dünyanın en saygın yarışmalarından bi...

3. Havaalanını Sompo Japan sigortaladı

Dünyanın en büyük çaplı projeleri arasında yer alan ve tamamlandığında altı ayrı pist ile yılda 150 milyon yolcuy...

Sompo Japan Sigorta’ya Japonya’dan ödül

Sompo Japan Sigorta,  1400’den fazla acentesiyle daha yüksek ölçekli işbirliği yapabilmek için geliş...

Anadolu Sigorta, müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini daha da artırmaya yönelik yenilikçi yatırımlarını ara vermeden sürdürmeye devam ediyor. Bu kapsamda son olarak; oto hasar sürecinde, Anadolu Sigorta'nın anlaşmalı servislerinde onarılan araçların sigortalılara teslim edilebilmesi için gerekli olan "Teslim Onayı Bilgisi", ekspertizden sonraki 24 saat içerisinde, sistem tarafından otomatik olarak gönderilmeye başlandı.

Yeni sistemsel düzenlemeyle, anlaşmalı servislere giden ve hasar tutarı belli bir rakamı aşmayan araçlar için, mobil cihazlar kullanılarak (akıllı cep telefonu veya tablet), ekspertizden itibaren 24 saat içerisinde, araç onarımının tamamlanması beklenmeksizin teslim onayı verilebiliyor.

"En geç 24 saat içinde sigortalımızla ilgili işlemleri tamamen halledebiliyoruz"

Fatih-Goren

Şu anda belli lokasyonlarda uygulanan ancak kısa süre içerisinde tüm yurtta hayata geçecek olan bu uygulamanın sektörde bir ilk olup rakip uygulamalara göre farklı özellikleri bulunduğunun altını çizen Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, sözlerini şu şekilde sürdürdü: "Uygulama ile en geç 24 saat içinde, anlaşmalı servislerimizde, sigortalımızla ilgili işlemleri tamamen halledebiliyoruz. Böylece sigortalımız, onarımı bittiğinde, ayrıca başka bir şey beklemesine gerek olmadan hemen aracını, teslim alıyor. Elbette bu durum hem sigortalımızın memnuniyetinin artmasına hem de sürecin önemli ölçüde sadeleşmesine ve kolaylaşmasına olanak sağlıyor."

Uygulamanın, oto hasarlarında anlaşmalı servislerde bekleyen araçların eksper inisiyatifinde hızlı teslim edilmesine yönelik önemli bir adım olduğunu ifade eden Gören, "Bu projedeki amacımız, onarım sürecini mümkün olan en kısa sürede tamamlayıp, sigortalımıza aracını en kısa sürede teslim edilmesini sağlamak. Bu amaçla belirli bir rakama kadar olan hasarlarda, eksperin inisiyatifinde, herhangi bir problem görülmüyorsa, aracın teslimine yönelik onay da verilebiliyor. Dolayısıyla sürecimizi kısaltan ve süratli bir şekilde aracın müşteriye teslimini sağlayan bir değer yaratmış oluyoruz" dedi.

 

Anadolu Sigorta, Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi (LACP) tarafından düzenlenen ve dünyanın en saygın yarışmalarından biri olan, faaliyet raporlarının değerlendirildiği '2014 Vision Awards'da 'Sigorta' kategorisinde Platin Ödül aldı. Bu sene 13'üncüsü düzenlenen ve 20'nin üzerinde ülkeden bine yakın başvurunun gerçekleştiği LACP'de Anadolu Sigorta, ayrıca 'Finansal Hizmetler' kategorisinde de Gümüş Ödül'e layık görüldü. Anadolu Sigorta'nın 2014 yılı Faaliyet Raporu, aynı zamanda yarışmaya katılan tüm raporlar arasında En Yaratıcı Raporlar (Most Creative) dalında tüm dünya sıralamasında Altın Ödül alırken; Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Bölgesi'nde de Platin Ödül'e hak kazandı.

Anadolu Sigorta'nın Tayburn tarafından şirketin yeni ofisinden fotoğraflarla hazırlanan ve 90 yıllık tarihinden kilometre taşlarına yer veren 2014 yılı Faaliyet Raporu, yapılan değerlendirmede 100 üzerinden 99 puan aldı. Rapor, kendi sektöründe yarışmaya katılan en iyi faaliyet raporlarından birisi olarak değerlendirilirken; "Kapak Tasarımı", "Hissedarlara Mesaj", "Raporun Anlatımı", "Finansal Raporlar", "Yaratıcılık" ve "Mesajların Yalınlığı" başlıklarından 10 tam puan, "Verilere Erişilebilirlik" başlığından ise 10 üzerinden 9 puan aldı.

Ülken: "Ödüller başarımızı taçlandırıyor"

Konuyla ilgili açıklama yapan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, böylesine değerli bir ödül programından dört ödül birden kazanmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ülken, şöyle konuştu: "Şirketimiz son yıllarda çok önemli ödüllere layık görülmekte ve çok önemli araştırmalarda oldukça başarılı sonuçlar elde etmektedir. Aldığımız bu birbirinden değerli ödüller hem başarımızı taçlandırıyor hem de daha iyisini yapma yolunda bizi yüreklendiriyor. Anadolu Sigorta olarak 90 yıldır doğduğumuz ve büyüdüğümüz topraklara hizmet etmekten büyük mutluluk duyuyoruz. 90. yılımızda aldığımız bu dört ödül bizim için son derece gurur verici. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum."

Anadolu Sigorta, geçtiğimiz yıl 2013 yılı Faaliyet Raporu ile de Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi'nde, En Yaratıcı Raporlar (Most Creative) dalında Onur ödülü alırken; kendi sektöründeki mükemmelliği alanındaki değerlendirmede de Gümüş Ödül'e layık görülmüştü.

Anadolu Sigorta'nın ödül alan 2014 Faaliyet Raporu'na www.anadolusigorta.com.tr adresinden ulaşılabilir.

 

Sompo Japan Sigorta,  1400’den fazla acentesiyle daha yüksek ölçekli işbirliği yapabilmek için geliştirdiği Satış Yönetim Sistemi ile Japonya’da düzenlenen yarışmada ödül aldı.

Sompo Japan Sigorta, acente satış yönetimi faaliyetlerini düzenleyen otomasyon sistemi projesiyle Japonya’da düzenlenen proje yarışmasında birinci oldu.

Satış Yönetim Sistemi adı verilen bu proje, şirketin ürün yönetimi, iş zekası, acenteler satış ve web teknolojileri departmanlarını bir araya getirdi. Sompo Japan Nipponkoa tarafından dünyadaki tüm Sompo şirketleri arasında düzenlenen yarışmada birinci gelen Satış Yönetim Sistemi’ni geliştiren ekip, ödülünü Sompo Japan Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Shinobu Arimoto’nun elinden aldı.

Satış Yönetim Sistemi isimli proje, 1400’ün üzerinde acentenin Sompo Japan Sigorta ile daha yüksek ölçekli bir yapabilmesi ve şirketin sistemine entegre edilmesi için satış yöneticilerinin kullanacağı, şirket içi bir iş akış otomasyonu olarak tasarlandı. Bu sistem sayesinde yöneticiler, tüm Sompo Japan Sigorta acenteleriyle hangi alanda iş geliştirmeleri gerektiğini takip edebiliyor ve her bir projeyi kolaylıkla takip ederek sonlandırabiliyor

 

Dünyanın en büyük çaplı projeleri arasında yer alan ve tamamlandığında altı ayrı pist ile yılda 150 milyon yolcuya hizmet vermesi beklenen İstanbul'un üçüncü havalimanı, Finansbank aracılığıyla Sompo Japan Sigorta tarafından teminat altına alındı.

1 Kasım 2018'e kadar geçerli olacak poliçeyle 5.8 milyar dolar değerindeki projenin üçüncü şahıs mali mesuliyet sigortası ise 11 milyon dolar bedel üzerinden teminat altına alındı.

İlk etapta 80 milyon yolcuya hizmet

Finansbank aracılığıyla Sompo Japan Sigorta'nın teminat altına aldığı üçüncü havalimanı inşaatının ilk fazında yolcu, kargo ve genel havacılık terminalleri, taksi yolları, yolcu köprüleri, teknik yapılar, hava trafik kontrol merkezi, rampa kontrol kuleleri, yüzey rampaları, VIP tesisleri, hastane ve tıbbi merkez, kongre alanı, cami ve çeşitli ibadet alanları bulunuyor.

Üçüncü havalimanının 2017 yılında tamamlanması beklenen ilk fazı sonrasında 80 milyon yolcuya hizmet vermeye başlaması bekleniyor.

 

CB Login

Üye Girişi