Sn. Süleyman ÖZER' i yeni görevinden dolayı tebrik ederiz.

Derneğimize 16 yıl bir fiil hizmet etmiş, 10 yıl başkanlığını yapmış Haysiyet Divanı üyemiz Sn. Süleyman ÖZER Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı' na seçilmiştir. Yeni görevinden duyduğumuz gurur ile kendisine başarılar diler, tebrik ederiz.

Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimi

Anadolu Hastanesi Lara, Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimini 29 Mart'ta Ramada otelde sigortacı meslektaşlarımızın da katıldığı konferans ile tamamladık.

ANSAD Kokteyl: 29 mart 2016 Salı Ramada Otel

"Sektördeki Son Gelişmeler" konulu organizasyon kokteylindeyiz.

Üyelerimizden Haberler

Duyurular

Değerli Üyemiz, Derneğimizin tüzüğü gereği 2 yılda bir Ocak ayında yapılması gereken olağan genel kurulu 5 Ocak 2017 Perşembe günü Dernek Merkezimiz Liman Mahallesi Barış Manço Caddesi Mimsa Sitesi M Blok Daire 2 Konyaaltı / Antalya adresinde... Devamı

...............................................

RS Servis'ten yeni yıla yeni bir başlangıç

RS Servis yeni yılda yeni adresinde hizmet verecek. Genel müdürlük binasını Yenibosna'da yeni adresine taşıyan RS Servis, yeni yıla yeni bir başlangıç yapacak.

Mini onarım, mobil parça onarımı ve hasar onarımı konusunda etkili ve verimli hizmet veren RS Servis, Genel Müdürlük ve Yenibosna servisini yeni adresine taşıdı. Daha kaliteli hizmet verebilmek adına adres değişikliğine giden RS Servis, bugün itibarıyla yeni adresinde hizmet vermeye başlayacak.

31 Aralık 2015 tarihi itibarıyla RS Servis, yeni yıla yeni bir başlangıç yapmış olacak.


Sompo Japan Sigorta,  1400’den fazla acentesiyle daha yüksek ölçekli işbirliği yapabilmek için geliştirdiği Satış Yönetim Sistemi ile Japonya’da düzenlenen yarışmada ödül aldı.

Sompo Japan Sigorta, acente satış yönetimi faaliyetlerini düzenleyen otomasyon sistemi projesiyle Japonya’da düzenlenen proje yarışmasında birinci oldu.

Satış Yönetim Sistemi adı verilen bu proje, şirketin ürün yönetimi, iş zekası, acenteler satış ve web teknolojileri departmanlarını bir araya getirdi. Sompo Japan Nipponkoa tarafından dünyadaki tüm Sompo şirketleri arasında düzenlenen yarışmada birinci gelen Satış Yönetim Sistemi’ni geliştiren ekip, ödülünü Sompo Japan Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Shinobu Arimoto’nun elinden aldı.


Sponsor Firmalarımız

turgut oto nosa insaat

karakaya oto

Derneğimizden Haberler

ANSAD, TOBB' da düzenlenen STK istişare toplantısına katıldı.

ANSAD, TOBB' da düzenlenen STK istişare toplantısına katıldı. ...

10. ANSAD Bowling Turnuvası ödül töreni

Bu yıl 10.'su yapılan ANSAD Bowling Turnuvası Ödül töreni   Bu yıl 10.'su yapılan ANSAD Bowling Turnuvası Ödül töreni SAİK Başkanı Hü...

Yeni Yönetim Kurulu Üyelerimiz

ANSAD Yönetim kuruluna yedeklerden seçilen Mehtap Taşkıran, Nesibe Yıldız ve Özgür Teber, yönetim kurulu üyesi oldu....

Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimi

Anadolu Hastanesi Lara, Psikiyatri Uzmanı Dr. Mükerrem Güven'in Stres Yönetimi eğitimini 29 Mart'ta Ramada otelde sigort...

Sektörden Haberler

Anadolu Sigorta' dan hasarda bir ilk

Anadolu Sigorta, müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini daha da artırmaya yönelik yenilikçi yatırımlarını ara verme...

Anadolu Sigorta' ya 4 ödül birden

Anadolu Sigorta, Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi (LACP) tarafından düzenlenen ve dünyanın en saygın yarışmalarından bi...

3. Havaalanını Sompo Japan sigortaladı

Dünyanın en büyük çaplı projeleri arasında yer alan ve tamamlandığında altı ayrı pist ile yılda 150 milyon yolcuy...

Sompo Japan Sigorta’ya Japonya’dan ödül

Sompo Japan Sigorta,  1400’den fazla acentesiyle daha yüksek ölçekli işbirliği yapabilmek için geliş...

Anadolu Sigorta, müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini daha da artırmaya yönelik yenilikçi yatırımlarını ara vermeden sürdürmeye devam ediyor. Bu kapsamda son olarak; oto hasar sürecinde, Anadolu Sigorta'nın anlaşmalı servislerinde onarılan araçların sigortalılara teslim edilebilmesi için gerekli olan "Teslim Onayı Bilgisi", ekspertizden sonraki 24 saat içerisinde, sistem tarafından otomatik olarak gönderilmeye başlandı.

Yeni sistemsel düzenlemeyle, anlaşmalı servislere giden ve hasar tutarı belli bir rakamı aşmayan araçlar için, mobil cihazlar kullanılarak (akıllı cep telefonu veya tablet), ekspertizden itibaren 24 saat içerisinde, araç onarımının tamamlanması beklenmeksizin teslim onayı verilebiliyor.

"En geç 24 saat içinde sigortalımızla ilgili işlemleri tamamen halledebiliyoruz"

Fatih-Goren

Şu anda belli lokasyonlarda uygulanan ancak kısa süre içerisinde tüm yurtta hayata geçecek olan bu uygulamanın sektörde bir ilk olup rakip uygulamalara göre farklı özellikleri bulunduğunun altını çizen Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, sözlerini şu şekilde sürdürdü: "Uygulama ile en geç 24 saat içinde, anlaşmalı servislerimizde, sigortalımızla ilgili işlemleri tamamen halledebiliyoruz. Böylece sigortalımız, onarımı bittiğinde, ayrıca başka bir şey beklemesine gerek olmadan hemen aracını, teslim alıyor. Elbette bu durum hem sigortalımızın memnuniyetinin artmasına hem de sürecin önemli ölçüde sadeleşmesine ve kolaylaşmasına olanak sağlıyor."

Uygulamanın, oto hasarlarında anlaşmalı servislerde bekleyen araçların eksper inisiyatifinde hızlı teslim edilmesine yönelik önemli bir adım olduğunu ifade eden Gören, "Bu projedeki amacımız, onarım sürecini mümkün olan en kısa sürede tamamlayıp, sigortalımıza aracını en kısa sürede teslim edilmesini sağlamak. Bu amaçla belirli bir rakama kadar olan hasarlarda, eksperin inisiyatifinde, herhangi bir problem görülmüyorsa, aracın teslimine yönelik onay da verilebiliyor. Dolayısıyla sürecimizi kısaltan ve süratli bir şekilde aracın müşteriye teslimini sağlayan bir değer yaratmış oluyoruz" dedi.

CB Login

Üye Girişi